Gemeente Westervoort lanceert WhatsApp als klantkanaal

50 Views

De gemeente Westervoort wil haar inwoners, organisaties en bedrijven goede dienstverlening bieden met aandacht voor wat nodig is. Dit betekent dat de gemeente Westervoort wil inspelen op én gebruik wil maken van de communicatiekanalen die de klanten van de gemeente gebruiken. Een van de communicatiemiddelen die in de maatschappij veel gebruikt wordt, landelijk maar zeker ook in de gemeente Westervoort, is WhatsApp.

Om deze redenen heeft de gemeente Westervoort besloten WhatsApp in te zetten als extra klantkanaal, naast de bestaande kanalen telefonie, balie, website, Facebook, Twitter en Instagram. Het is een laagdrempelige en gebruiksvriendelijke toevoeging aan de al bestaande communicatiekanalen van de gemeente.

 

Het WhatsApp-nummer van de gemeente is 06 – 31 96 14 83.

WhatsApp is beschikbaar voor het stellen van algemene vragen en het doorgeven van meldingen en klachten.

 

Het WhatsApp nummer is alleen beschikbaar voor chat. Telefonisch blijft de gemeente via het algemene nummer (026) 317 99 11 bereikbaar. Ook zal WhatsApp door de gemeente niet worden gebruikt voor het actief zenden van informatie.

Voeg de gemeente toe aan uw contacten. Dan heeft u altijd en overal makkelijk contact met de gemeente! We beantwoorden uw bericht op werkdagen nog dezelfde dag of uiterlijk de volgende ochtend als dit een werkdag is. Het Klant Contact Centrum (KCC) van de gemeente zorgt voor de beantwoording en verwerking van de berichten die via WhatsApp en via de andere klantkanalen

Reageer op dit artikel

Uw e-mail adres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met (verplicht).

Meer weten over de Liemers? Ga naar De Liemers Helemaal Goed!